Mannen som kunde tala om hästar

Hej ni!

Igår fick jag besök enda från Småland, av en st Linus! Vi träffades på centralen och åt på subway, för alltså holy shit vad länge sen det var jag åt på subway. Vi analyserade olika låtar som spelades och subway har tydligen blivit gangstah, vilket jag inte hade en aning om. Eller ja kanske inte. Vi åkte hem till lägenheten och det blev en väldigt fin kväll. Vi spelade upp nya låtar för varandra, vilket blev väldigt intense. Jag spelade lite andra låtar och alla olika känslor i de olika låtarna blev lite mycket, men då gick vi på en promenad. Och hittade gungor! Jag älskar gungor och då blev jag mycket lugnare och gladare och allt sånt. Under kvällen hann vi också prata om att det ”måste vara lite djupt”, hästar (se: Rubriken), hur man vet vad man känner egentligen, mitt område och annat lagom rimligt. Det blev sent. Han gick upp tidigt. Jag har sovit för lite. Jag sover väldigt gärna för lite med tanke på varför jag var uppe. Holy shit did that sound wrong. Det var alltså inte alls så jag menade! Det handlade om något helt annat…alltså inte om Linus. Inte för att det inte var därför. Goddamn, jag kommer inte ur det här känner jag. Om jag vore någon annan hade jag tagit bort det. Men jag menar så här: Nu för tiden är jag ofta uppe sent, utan några undertoner, och jag är ett stort fan. Så! Nu kan jag avsluta det här inlägget. Bra för snart ska jag gå. Hejdå osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0