Saker som stör mig fast de inte borde

1)      Folk som skriver texter helt utifrån en bok. Ja jag inser själv hur elitistiskt detta är, men. Är folk helt oförmögna att läsa en text, förstå den och sen skriva om vad de kommit fram till utan att konstant referera till boken? Förstår de inte informationen? Igen, förstår vilken douche jag är nu. Men for fucks sake! Fristående tänkande, ever heard of it?

2)      Folk som skriver en text halvdant när de först skriver den. Jaja detta är bara min personliga grej. Folk får ju göra hur de vill. Men varför? Varför skriva en lite halvdålig text och sen fixa den istället för att ta lite extra effort och skriva en bra text från början? ”Det är bara ett utkast” why, though?

Hej jag heter Emma och jag är en text-elitist av rang! Så ni vet…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0