she had long brown hair all down her breast

Idag försov jag mig för första gången på orimligt länge, för att jag hade en bra dröm som jag var tvungen att drömma klart. Den innehöll gilmore girls-soundtracklåtar, ett nytt musikprojekt och en väldigt fin framtidsvision. Stort fan.

 

Men jag kom upp och var bara liiite sen till att träffa syster. Vi åt frukost på en bänk och sen klippte jag mitt hår. Det är jättefint nu! Ni borde alla träffa mig asap så ni får titta på mitt pretty hår. Men sen har inte mycket hänt idag. Jag har varit dålig på att plugga. Jag har tänkt mycket på olika saker så som jag numera gör jämt. Jag har dock pratat med Agnes och sjungit Annika-låtar för henne för hon visste inte vem det var. Kaaaaoooos i systemet ansåg jag. Annika är viktig av jättemånga anledningar ju! Men ja. Torsdag, alltså. Mitt skinn skaver (hej höst) och allt är väl lite meh kanske men helt ok ändå. Så kan det va. Men jag är trött. Jag borde sova mer. Men sömn är överskattat, har jag märkt. Men god natt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0