This whole band is older than you

Den här dagen följer ungefär helt motsatt dramaturgisk kurva från igår. (Märklig mening.) Jag började den på skithumör (withdrawal why are you here) (hahaha nu skriver jag ju som en kokainmissbrukare också), men sen ordnade det upp sig. Grupparbetade med några grabbar vid namn Rasmus och Hampus, och vi fick ihop en ganska bra text till slut tycker jag. Fast det tog orimligt lång tid.

 

När vi var klara och jag hunnit hem en stund var det rep med Jane Bond. Då körde vi vår nya låt igen och bestämde oss för att spela den på giget (som är nästa lördag skriv upp och peppa nuuu)! Rubriken är en av mina favoritrader från den. Jag har många för jag älskar den. Det är nog mest för att den handlar om riktiga saker utan att vara orimligt jättesorglig. Jag har liksom ingen djup emotionell conection till den och då blir det faktiskt roligare. (Fast jag älskar sorgliga låtar också såklart.) Sen åkte jag ”him” och åt middag, vilket var trevligt och sånt. Jag kom sen hem, tittade på the fosters inför morgondagens systrande och annat sånt. Borde sova nu men måste också göra klart skolsak. God natt, nonetheless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0