You aint nothing but a Lars-Hans

Hej alla människor!

Igår var planen att vi skulle gå ut. Jag blev upphämtad av Plockahontas och vi åkte till Marie, där det blev vin och narsisistiskt musikuppspelande (the best kind). De (vi? Jag vet inte riktigt?) skrev en ny låt, helt plötsligt, och lite andra spoken word-improvisationer hände. Till slut åkte vi in till stan och träffade Karl. Då hann vi gå ut en stund och dansade omkring och hade bra tider. Det tycker jag om, fast jag glömmer alltid bort det.

 

Sen gick vi och satte oss ute på några stolar och sjöng. Det blev jättefina tolkningar av olika låtar. Ibland var till och med jag med. (Jag skrev hem istället för med the fuck?) Många falsett-toner från Karl och fin stämning. Vi satt där väldigt länge och natten gick. Det blev sent. Jag är jättetrött. Men jag ska spela idag woooohoooo peppen! Rubriken är orimlig. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0