You know you like it but it drives you insane

Världen och livet. Vad håller ni på med? Varför väljer ni konsekvent att vända på saker så att jag lika konsekvent är i äkta falkendalsk chock? Och hjärnan, vad gör du? Varför mushar du ihop allt? Jag litar ju på att du ska ge mig en strukturerad och linjär bild av saker. Men sen bara flippar du the fuck ur? Vad är det om. Vad händer med exakt allt? Det vet ju inte ni, och det här handlar om många olika saker så det hade ni antagligen ändå inte vetat. Men alltså. What the everliving fuck, 2015.

 

Men jag höll mitt tal idag åtminstone. Det som jag skrev igår, i det state jag var i då. Det gick bra ändå, faktiskt, och sen åt jag med mormor på viva. Det var gott och bra och sånt. Sen har inte mer hänt. Jag har försökt få klarhet i saker, fått veta andra saker, inte fått veta ytterligare saker som jag inte får tänka på. Efter omständigheterna är jag nog för den här kvällen ändå. Fast nu får den snart vara slut, eller åtminstone den egentliga delen av den. That made more sense in my head. Det borde bli den här bloggens nya tagline: “that made more sense in my head.” Förklarar ju mer än den nuvarande åtminstone. Med det sagt, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0