Föddes du som en douchebag?

Idag var jag med i radio! Sådär som man tydligen är ibland. Jag var med i p3 din gata och pratade om blindhet med två svintrevliga programledare. Rubriken sades av mig, jag rättade programledaren när han uttalade "bebe rexha" fel och bekände min kärlek till henne (inte programledaren alltså), jag avannonserade låtar (på deras begäran) och pratade om färger, speglar (-har du speglar hemma? -jag tror det...) och min låt om glass. och såklart om blindsaker som vanliga frågor, sociala medier och utseendefixering. Det var magiskt! älskar att prata i radio och skulle vilja göra det varje dag. Men vad trött jag är nu! Jag och mormor (som var där) tågade hem, åt pizzabitar och var peppade. Livet är bra! Och jag kan använda min ugn igen, för elektrikern var här innan idag. Jag kan äta mat igen wooohooo! Men nu ska jag snart på mer grejer (hur?), så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0