I'm not arrogant, i'm just right

Vilken bra kväll det blev igår. Jag och Christopher lagade mat och pratade. Och när jag säger vi så menar jag att han lagade mat och jag pratade. Alltså vad jag pratade! Jag berättade en miljon händelser ur mitt ointressanta liv och han lyssnade för han är bäst. Senare på kvällen spelade jag en gammal låt jag skrivit, som jag inte var nöjd med, för att eventuellt ha den som b-side. Det var tydligen det bästa jag skrivit? Ok. Rimligt. Så jag spelade lite andra låtar och alltså jag vill genast göra mitt andra album. Det första är inte ens klart. This is a problem. Vi gick och la oss och jag förhindrade hans väldigt välbehövliga sömn genom att bli helt känslosam. Jag grät glädjetårar, this is real. Visste inte att sånt fanns på riktigt men ok. Det kändes liksom som om allt var möjligt. Somehow.
 
Men nu är han och jobbar, den stackars saken, och jag sitter mest här. Tiden tickar sakta iväg. Men ikväll blir det valborg eller ja det är väl valborg nu också I guess...men ändå. Vi ses imorgon, förutom att jag nog ska skriva ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0