du borde skaffa dig lite barnmorskor, Emma

Jag har lovat att förklara rubriken, så det ska jag göra. Den handlade om att mamma ser en serie om barnmorskor och gråter sönder sig, och jag ville också gråta sönder mig. Rimliga grejer.
 
Igår umgicks jag alltså med mamma. Först handlade vi (det var välbehövligt kan man säga) och sen kokade vi saft och bakade drömtårta. Vi hann såklart också lyssna på dixie chicks och cheap thrills och annat som man måste göra här i livet. När vi åkte hem spelades dessutom mr saxobeat i bilen! Vi blev jätteglada och detta var en helt normal reaktion. Det är egentligen det som har pågått. Sen har jag tvättat och ätit och sovit och umgåtts med mig själv. Men ikväll händer mer grejer jäää! Jag måste hitta fler dagaktiviteter, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0