Så att det inte blir så lång tid mellan inlägget

jää inspirerad rubrik. med fel form på substantiven! Party. Men tiderna är bra! Vet ni varför? För igår kom mitt schema till författarskolan! Och jag kunde läsa det! Och allt är i samma sal (!!!!) och det är en jag redan hittar till! Och det är långa dagar och allt verkar så himla kul! I am excited. Min dröm ju!
 
Igårkväll kom dessutom Laura! (ska börja använda punkter nu.) Vi drack vin, åt pizza och pratade om skolfolk, hur breakups känns, vuxenbeslut, dåliga matvanor och mycket annat som jag inte minns. OBS dock att hon kom hit med en oöppnad box. Is that a thing? En flaska förstår jag, men en box? Just...weird. Men lövly!
 
Idag kom mormor och fikade. Och städade, såklart, fast jag inte bad om det. Vi åt ramklints-kakor och pratade om att mormor inte ska dejta enligt henne själv, problem i släkten och lite annat. Nu är Christopher här och vi ska snart åka, så jag ska sluta ignorera honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0