Vidga dina violer

I lördags hade jag pappaochemmakväll med...pappa! Shocker. Denna började med att dricka jättegott vin, lyssna på emomusik (det måste man!) och lagade mat. Vi åt denna (kyckling och potatismos <3) och sen gick vi ut med Lukas. Det blev orimligt varmt (eftersom jag gick i höstkläder), men när vi kom hem var det dags för huvudattraktionen. Mer vin hälldes upp, cola och Pringles åkte fram och kvällens Woody allen-film sattes igång. Den var så meta att jag fick ont i hjärtat (en film om en film! Om folk som går ut och in i film! jaaaa!), Richard Gilmore var med, misshandel förekom (jag gillar såna handlingar jag kanske är lite konstig men domestic violence är intressant) och slutet fick mig att i princip skrika rakt ut. Bästa filmen!
 
Vi såg lite avsnitt av grejer och jag funderade på att åka hem, men sen började vi turas om att välja musik att lyssna på. Såklart blev det sånt vi båda gillar som hurula, example, the cranberries och bandstandlåten, men också kitok, ksmb och lite annat random. Det var mycket kul, och jag åkte inte hem! Så på morgonen fick jag äkta rävås-frukost (<3) och sen åkte jag hm. Igår hände inte mycket. Jag skrev mycket med Linus (se: Rubriken), hade alla känslor samtidigt och mådde konstigt. Idag händer mest. Tvättar, dricker sommarsaft, har ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0