Min snörvlande tolkning av livet

Shass: Alltså. Dina kommentarer. Jag är helt mållös. Du är bäst, glöm inte det! <3 <3
 
In other news så är jag förkyld som en tönt. Vad är det om ens? Sjukdomar är för svaga varelser! (Not really men jag har aldrig några!) Så jag snörvlar och håller på. Sjukt attraktiv, är jag just nu. tänk vad ni går miste om! Men jag var i skolan idag och var nästan aktiv på en föreläsning what is this magic. Jag råkade pitcha en kandidatuppsats (enligt läraren), så nu tvekar jag över min utbildningsplan. Igen. Det är verkligen allt jag gör. Sen åt jag middag med familjen och såg mästerkocken och något bakprogram. "A tart with a soggy bottom" blev en catchfrase och Syster var så där har-pluggat-för-mycket-söt. Det är en väldigt speciell sorts söthet ifall ni undrar. Och alltså nej det här går ju inte längre. Det får bli ett jättekort catchup-inlägg för nu måste jag sova. Jag sover jättemycket nowadays förresten. Jag vet att mina dygnsrytm-raporteringar har saknats ok. Något med att vara uppe till 05:00 gör att man kan sova mycket. + förkylning då. Får se om dessa faktorer lyckas ballansera ut oron jag just nu känner. Den är en så tröttsam kvarleva men here it is. Vad tror jag ska ha hänt, liksom? Skärpning, Emma. Djupa andetag. Allt är precis som vanligt. Sov nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0