we're all entitled here

Tänkte snabblogga lite innan min tentajävel som jag snaart ska åka till. Jag känner mig lite mer hoppfull än igår men inte mycket. För igår ville jag mest upphöra medelst allt. Lyckligtvis fanns fina människor. Som Saga. Saga är bäst. Hon gjorde om ett dokument till mig bara sådär, pratade språktermer med mig och vi bestämde oss för att öppna ett ställe som säljer fika och drinkar då detta helt uppenbart är den bästa kombon ever. På kvällen repade jag med jane bond och vi tog tag i min låt not bitter in the slightest igen. Det blev...märkligt. Sen pratade jag med Christopher och vi hade ett dramatiskt bråk om Taylor Swift. Tydligen är det det som upprör mig här i livet? Oookay. Vi skivade en del och sen hade vi ett allvarligt samtal. Det skulle jag skriva mer om men jag hinner inte. Min Gilmore-rubrik får stå för det. Så. Jag mår inte alls bra. Men jag ska inte må bra heller. Så det ordnar sig. Nu ska jag göra mitt fucking bästa för att inte få underkänt på den här tentajäveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0