Always look on the rabbit side of life

Finns det något bättre sätt att inleda det riktiga 2016 än att träffa Agnes? Trodde inte det heller. Så det gjorde jag...äntligen! Det var sviiiiiinkallt, men vi höll modet uppe genom att titta i olika affärer. "I hate perfumes." "Yes, but you love me!" sant, Agnes. Mycket sant. Rubriken syftar på en kanin-hatt, och hon trodde inte att jag skulle komma ihåg det. Men det gjorde jag!
 
Såklart åt vi crepes (vi stod och valde mellan våra två favoritställen jättelänge, men sen blev det crepes ändå) och pratade mycket om att byta stad och bli mognare. Hon skällde ut mig för olika livsval jag gjort (what else is new) och allt var bra och Agnesigt. Jag lägger till årsföresatsen att åka till uppsala och träffa henne i vår. Det är fan viktigt! Vi försökte gå omkring mer, men frös ihjäl så vi åkte hem istället. Nu är jag här och ska åka igen om tio minuter. 2016, jag gillar dig. You show potencial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0