And a nice chicken in a plum tree

Ikväll har jag varit hos min syster och haft fosters-kväll. Det var jättelänge sen vi sågs, så det var efterlängtat! Hon hade bakat pizza ("man köper kit, Emma. Vet du ingenting?") och vi såg mycket the fosters. Och skrattade jättemycket. Vi skrattar väldigt mycket när vi ses. Till exempel åt hennes listmappar, orimliga drömmar om pannkakor och annat, våra avsnittsdiskussioner ("some people wait a lifetime for a favemome like this"...eh ja) och att vi är så roliga i allmänhet. Saker som "gråter" sades och det kändes rimligt. Följande två ordväxlingar hände också:
 
Jag: Jag vet, för jag kan allt.
Syster (helt oironiskt): Ja, Emma, du kan verkligen det!
Syster: Till nästa avsnitt har jag en överraskning!
 
Jag: Jaså, vad är det?
...det är det som är en överraskning, Emma. Att man inte vet. Det visade sig vara mormorchips...som stod på bordet hela tiden. Behändigt med blinda människor osv. Rubriken är från Gilmore guys, för vi är besatta av dem ok. Vi väntar med spänning på att kunna köpa deras t-shirts. No joke. Men nu måste jag sova, mina små människor. (Ja, mina. Jag har köpt er väldigt subtilt via bloggen ok.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0