Soon I'll be sixty years old

Inte jag, kanske. Men det är en catchy låt och igår firade vi pappa som blivit 51. Det bjöds på smörgåstårta, glass, vin och till och med äkta champagne. Den var...helt ok. Vi lärde oss (av mormor förstås) att man "inte ska krusa för karlarna" ("Jag vet inte riktigt vad det betyder?" /Stsyster) och pratade om gemensama bekanta från bland annat mårtenskolan, vad man lär sig på gymnasiet egentligen, att "gå med dunkar istället för stavar" och lite allt möjligt annat. Det var en trevlig kväll, som avslutades med att Christopher kom dit och körde mig (och Cia) hem. Han är bra for your information och det trots att han just nu snarkar orimligt mycket. Jag hoppas att det hörs in till grannen för det behöver han! Har jag glömt att blogga om honom? "The zombie cow", kallar jag honom, för han gör så creepy ljud. Så jag vill ge tillbaka ljud till honom. Ironiskt nog blev det helt tyst från sängen nu. Det är sånt här jag följer om morgnarna vad ska ni göra åt saken nä just det inget. Ok, nu blev jag sådär märkligt aggressiv mot er, så jag ska nog sluta blogga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0