What happened to miss independent?

Så. De senaste dagarna har mina utbildningsplaner fallit i bitar. Förlagsutbildningen var alldeles för visuell och jag kanske kunde ha kämpat men jag gjorde inte det. Så nu väntar jag på att få se om jag kan gå engelska. Vi får se. Annars vet jag inte. Mår inte särskilt bra över lag heller. Men folk är bra. Mormor var här och fikade, mamma åt lunch och tröstade mig när allt kändes hopplöst och Christopher sov här idag och körde mig till tentan. Och jag klarade kanske nämnda tenta so there was that. Det är den femtonde januari idag. Independence day och så. Hahahaha. Självständig my ass. Vill ju bara krypa ihop i en liten ynklig boll och inte inte inte vara stark. Det ska jag vara ändå. Jag ska vara bra. Så. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0