Guetta, dude, what's going on?

Idag hade jag tänkt skulle bli en väldigt chill dag, men jag var tvungen att lämna tillbaka symbaler till Amanda i Malmö. Jag bad pappa köra mig och det blev en riktig roadtrip av det hela. Vi åkte först till Amanda och på vägen blev vi besatta av att hitta vilken låt som spelades på radion. "Är det vår bästis?" undrade jag och fick precis veta att det var det. Hurula, alltså. Efter symbalinlämningen åkte vi till en bygghandel (som jag älskar for the record) för att pappa skulle lämna in Sveriges sämsta borrmaskin och sen tyckte vi inte att vi hade umgåtts tillräckligt, så vi åkte in till stan och fikade på ramklints. "Jag tror att alla som går dit är tanter i bylsiga jackor", konstaterade jag. Men det var en trevlig fika där vi rageade över att folk kollar på sina telefoner heeeeela tiden, men sen var vi ju *faktiskt* tvungna att kolla om p3s låtlista kommit upp så vi kunde se om det var hurula eller inte. På telefonen. Viktiga grejer ju! Efter hemkomst från detta har jag youtubat, ätit Daim (jag älskar Daim!) och frustrerats över att folk inte förstår att artister kanske eventuellt kan sjunga. Like that's what they're known for holy fuck. Innan jag slutar blogga ska jag säga två viktiga saker också:
1. I dagens Gilmore guys-avsnitt svarade de på ett mail jag skickat! Iiiiii!
2. Agnes är fan bäst av alla. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0