hold up they don't love you like I love you

Idag vaknade jag med morgonångest för första gången på flera veckor. Det höll inte i sig så länge, men ändå onödigt kände jag. Så vi la oss vid poolen och där fanns fina solsängar (detta är mycket civiliserat, Emma!" sa pappa). Poolen var badvänlig och jag simmade. eller. Snarare kom jag på detta: "just fan! Jag har inte simmat på fem år! Jag har literally ingen kondition kvar samt har glömt hur man gör!" det var ingen kul grej att komma på. En annan okul sak var ju att jag blev biten av såkallade blinningar helajävlatiden. De kände väl att jag var en av dem, I guess? Jag blev hursomhelst rädd och gick in efter tredje smärtsamma bettet. Stör mig egentligen på folk som är rädda för surr-djur men jag började åtminstone inte skrika so yay.
 
Sen åkte vi in till avingon. Hittar på stavningar jäää. Där såg vi ett palats och åt supersen lunch (fast alla restauranger stängde för eftermiddagen hittade vi en, woho), gick in i fina kyrkor, såg parker, gav handmassage (det var mest jag), åt Daim-glass, drack mycket vatten, såg en random festival, bevittnade kanske en masspsykos (enligt mig då), köpte middagspizza under en jävla massa om och men, samt åkte hem. Det var den staden ungefär. Samt att mamma sjöng en fransk låt om att dansa på en bro. Men det kostade pengar att dansa på just den bron så hon fick inte göra det. Men vi kom hem, spelade kort (jag och pappa vann woho!), drack hemgjort vin som de vi bor hos hade gjort och chillade. Samt roastade Syster tydligen.
Jag (räknar hur många kort jag har på hand): 55!
pappa (säger vårt slutresultat): 610.
syster: minus 55!
pappa: Det tog jag.
Syster: Hur visste du det, hon sa det ju nyss!
pappa: Ja, och jag hörde det! Ljudet går snabbare än din hjärna, tydligen!
 
Så nu sitter jag här. Är egentligen på lite kvällsdepp-humör, men ja skit i det I guess. Tror ni att jag kan publicera inlägget på första försöket? För det tror inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0