I miss all of my exes they're the only ones that know me

Du var den enda som kunde säga att allt skulle bli bra. Jag trodde på dig. Det var först idag jag förstod varför: Du bestämde när allt skulle bli bra. Det var upp till dig för du var solen i solsystemet och jag var planeten som cirklade runt dig. Du var mitt enda problem och det är faktiskt ganska relevant för hur allt blev. Du var det enda som fanns och det var alltså upp till dig att säga till när allt skulle bli bra. Det är det såklart inte nu. Jag behöver att någon ska säga just så, men det gör ingen. För det ska liksom inte bli bra. Jag tror bestämt att det ska bli sämre. Det måste nog bli sämre, hur jag nu ska orka med det. du är inte här. du stryker mig inte över håret och du säger inte att allt ska bli bra. För det ska det inte. Det är inte svårare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0