jag joinar om det mojnar

Haaaiii jag är i Frankrike! Fråga inte vad för det gjorde syster nyss och ja gvet inte. Hon är alltså också här. och mamma och pappa och ingen mer förutom alla andra som är här. Jag är trött som fan men ska ändå nämna lite highlights.
 
Vi har åkt hit. Jag har druckit lounge- och flygplansvin. och mycket annat vin för den delen men det skriver jag tydligen för mycket om i bloggen ursäkta. Vi har varit på stranden och pappa och jag har utgjort team hata sandstrand. Vi har suttit under våra parasoll och surat lagom. Speciellt när parasollen trillade, alltså jääämt. Vi har ätit god mat! igår laxpasta (bästa någonsin!) och idag trerätters: ägg med majonäs ("en emma-förrätt!"), lax ("lax varje daaag!") och chokladmousse. Livet alltså! Det har blåst like crazy och därifrån kommer rubriken. Det har också varit varmt såklart! Vi har spelat kort på terassen och jag och pappa förlorade. Jag har läst oerhört märkliga böcker med helt andra moraler än min egen. Vilket är kul ju! Vi har mest kul jämt, fast vi verkligen inte kan någon franska alls. pappa blir alldeles förtvivlad hela tiden för att han faktiskt inte kan hanka sig fram denna gång. och jag skulle kanske blogga mer egentligen men det gååååååår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0