not to play devil's advocate but the devil rules

Idag var näst sista dagen i det franka riket. Den började med en frukost där vi pratade om barnuppfostran, och sen skrev Syster en låt. Den var väldigt catchy och vi har alla glömt den, men vi sjöng den glatt hela vägen ner till poolen. Sen låg vi där. Jag är bränd (because of couuuurse I am) så solen kändes som nålar på mig. Så efter en lunch bestående av pommes gömde jag mig på rummet och youtubade en stund. Det var ett bra beslut, för sen kunde jag spendera några timmar till där ute. Vi var vid poolen till 7 (!) och sen åt vi middag på en bra och effektiv (första gången detta hänt) restaurang. Vi till och med efterrättade. Jag och pappa splittade en banana split och det var mycket gott! Banan och choklad är den bästa kombon i hela världen. Jag älskar det. Men nu är jag helt sönder av utmattning. Ses kanske i nice eller så ses vi i Lund. Ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0