Nu sköt jag hunden innan katten druckit upp sin mjölk

hej hej jag är lite trött och full och rädd men nu ska jag berätta om vår sista dag, spenderad inne i nice. Den var en bra dag! Vi gick runt i staden och tittade på grejer, och åt crepes! Äntliiigen! Jag åt en med nutella och banan, precis som på creperiet i Lund. Saknade Agnes massamycket. Sen köpte mamma en eclaire, och då sa pappa "creppat och eklairt!" dagens bästa. Förutom rubriken som var et ttalesett från syster om att börja sjunga på en del av låten som inte hänt än. Sen gick vi runt mer, satte oss på en uteservering där livemusik hände, dömde ut deras marackas-skills och gick mer. Sen kom vi till hotellet! Alltså vilket märkligt rum vi har här. Allt är typ en cirkel? Hittar ingenstans alls. Allt har två dörrar? helt lost i livet. Men vi åt middag (anka! Jag och ankor alltså...först rädd för dem, sen var de uttryck, sen åt jag dem) och sen spelade vi pressure Point. Jag orkar inte förklara detta men pappa var sämst. "Help...I need somebody" och "kalle anka...kalle anka!" är utdrag från hans failade. min catchfrase blev "har ni glömt att jag kan allt?" det hade dem. Anyway, nu kan jag inte skriva fler ord. Ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0