nu spelar mormor wordfeud!

Vi har nu förflyttat oss upp i bergen till ett litet bed and breakfast som ligger ovanpå ett stort, mysigt och "farmorskt" hus. Trädgården är full av mygg, det finns en pool, livet är på topp säger vi. Och så roligt vi har haft idag, alltså! Vi har hyrt bil och kört hit och skrattat som töntar mest hela tiden. Jag imiterade Stevie Wonder genom att, när han spelades på radion, ta på mig solglasögon och gunga från sida till sida lite dramatiskt. Syster sa så här om detta: "Du är hilarious! Ett joke med propps liksom! Det här är det roligaste du gjort!" Eh ok solglasögon är roliga. Under resan hann vi också sjunga om hasselnötter och grönsaksland, undra vem "rosa" är, skratta åt Systers dramatiska fall mot mig i bilen och diskutera vad hon ska göra på min release *egentligen*. Vi har sen suttit i trädgården och spelat kort och mamma utropade rubriken när pappa tog högen. Vi tyckte att det lät som ett talesett. Vi har också ätit lunch på ett amerikanskt hamburgerställe som spelade country och gått runt i en stor stad. Jag vägrar säga var vi är pga orkar inte. Jag har kallat mamma "din seriösa tvåbarnsmamma!", inte tänkt det jag tänkt tänka och varit helt av banan. Nu får det räcka. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0