Party girls don't get hurt

Jag har varit 22 år i 11 minuter. Jag är sugen på rödvin. Shit is already going down. Men ja det är min fölsedag nu! Det ska vi inte prata om, vi ska prata om igår. Idag. Förvirrande nu.
 
Först av allt träffade jag min nya ledsagare! Hon heter Filippa och har väldigt fin skånska, gillar inte segling, älskar sina katter och verkar som en oerhört chill människa. Det kommer nog ordna sig. Jag konstaterade att de enda platserna som finns är Frankrike och inte-Frankrike, so that makes sense. Jag och pappa åt sen lunch på nova (jag hatar nova but they have all the food) och sen chillade jag hemma i några timmar. Det var ett trevligt flow I guess. What am I saying.
 
På kvällen åkte jag in till stan och åt med Syster och Benjamin aka vikariesyster. Då kom vi fram till att jag inte är den riktiga emman, eftersom jag rapade. i literally can't do that. Nu kunde jag visst. Vi åt hursomhelst kyckling och bulgur på en salladsbar. Det var servitrisens favorit so I guess I won. Då pratade vi om presanger (presenter fast på norska) och tråkiga lagar och grejer. Sen gick vi till mejeriet ("jag har ont i mina foootingar!" ylade Syster) för där skulle vi på quiz! Vi hittade en ny lagkamrat som jag trodde var helt random men som tydligen var en kompis kompis till Benjamin. Förvirrande. Mamma och pappa anslöt och quizet började. Jag kunde inget. Mamma kunde inte heller något så jag quizade henne på punktskrift. Hon kunde det ganska bra, ändå! Men jag kunde inget utom vilka namn som är vanligast. Det kunde jag. Jag drack en god (och svag) strawberry daiquiri och sen kom jag hem och pratade med Christopher. Som är sötast av alla i hela hela världen! Jag saaaaaaknaaaaar honom ifall ni undrar eller så. Nu ska jag sova in min fölsedag!

Kommentarer
Postat av: Shass

Grattis på födelsedagen! :) Stor födelsedagskram på det!

2016-07-07 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0