Some dreams are better when they end

Nu har jag helg med Onna! Det har, såklart, varit en bra sådan och den pågår i nästan 24 timmar till. Hittills har följande hänt på den:
-Vi har varit i Helsingborg på det berömda pommes-stället. Där njöt alla av pommes och såser.
-Jag kände en stark längtan efter att bo i Helsingborg. Inte bara pga pommes utan också bara känslan där.
-Vi har lyssnat på majas magiska händer, för Onna behövde godnattsagor sa hon. Söta.
-Vi har ätit på stan med mina föräldrar.
-Vi har också ätit fattiga riddare, för det hade Onna aldrig provat. Hon trodde att det var plättar med kanelbullar i? Det var det inte...
-Vi har bondat över våra känslor kring olika maträtter och utropat "jag vill ha ikb till middag!" vilket makade oerhörda mängder sense in context.
-Jag har drömt oerhörda mängder. Har vaknat helt utmattad varje morgon efter alla drömmar. Folk har blivit aresterade, jag har åkt till Småland, allt möjligt har hänt. Blir trött av bara tanken.
-Vi har lyssnat väldigt mycket på musik ur varandras spellistor och det har varit väldigt mysigt.
-Vi har snart ätit chokladbollar till lunch för det tycker vi är viktigt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0