Ber högaktningsfullt om ursäkt

Jag är inte så bra på att blogga. Eller diska, eller städa, eller ha ordning. Men detta gör jag istället:
*Jag mixar skiva. Och med "jag" menar jag "Christopher". Jag sitter mest bredvid.
*Jag sover på väldigt märkliga tider.
*Jag åker hem i soluppgångar och allt är väldigt romantiskt.
*Jag skriver låtar vid 04:00 på nätterna. 2016s första låt.
*Jag är ibland himma aka tårtpsykospalatset. It's intense. Det är fest där snart.
*Jag åker till fakking Eslöv och skaffar nya piller.
*Jag möter tillgängliga apotek!
*Jag döper om Christophers mixerbord till "slayer fuckinace!" och ropar detta på skottska.
*Jag födelsedagsfrukostar för mamma.
*jag är snart på fest för henne och måste springa nu! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0