Jag satt i en höna och åt popcorn

Alltså, alltså livet. Ursäkta men...wow. Igår fortsatte med mer sånginspelning. Först kunde jag inte texten till en låt alls, men gjorde sen hela låten i en tagning. Alltså, jag gjorde ju alla låtar i en tagning, men vi brukar byta tagning för olika delar men inte på denna. Så menade jag. Jag kämpade igenom albumets svåraste låt och sen var jag fullkomligt utmattad. Eller jag andades lite dramatiskt också. That's needed. Sen åkte vi och åt pizza, för vi kan inte laga mat vi är i en bubbla ok. Eller var. Vi åkte till samma pizzeria som jag var på mycket i gymnasiet. Cosy stuff. På kvällen låg jag i soffan och lyssnade när Christopher spelade in akustiska gitarrer till tre låtar. Så himla fint blev det! Jag hörde den finaste låten om och om igen och halvsov. Bästa. Sen sov vi, utan sov- eller vaknaångest jaaa.
 
Idag kom folk och körade! Wiiii! Alltså Karl, marie, Syster och vår konstanta Sidekick Pamela. Syster var nervös och söt och gjorde ttt braaaa jobb! Och de andra också såklart. Rubriken var en märklig felhörning vi gjorde, men roligheterna haglade. Syster var "obehagad" och konstaterade att hon hatade en detalj "lite, faktiskt" osv. Sen kom mamma och pappa med tårta! Vi åt den allihop på balkongen och pratade om den döda musen de hittade imorse, förlossningar och annat lagom dumt. Sen spelade vi in hockeykörer (sooo fuuuun!) och kvällen slutade med att jag och Christopher åkte till Västra hamnen och pratade och var lyckliga. Så fint! men kallt as fuck. Men alltså, jag är så trött. God natt.
PS. Plockahontas says hi.
PSS. Det var i förra inlägget men jag glömde. Förlåt Plocka.
Psss. Nä jag kallar honom inte Plocka. Någonsin. Men han skrev under ett mail med det en gång och det var så himla sött så jag läste det en miljon gånger.
PSSSS. Jag älskar honom. No apologies.

Kommentarer
Postat av: Shass

Så fint. :)
Ska bli jättespännande att höra allt det här sen!

2016-06-07 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0