Skicka jordgubbarna, annars super jag ner mig!

Nu har det varit midsommar! Ifall ni undrade eller så. En del av flocken från förra festen var där igår igen och umgicks. det var orimligt varmt (detta vet ni) och vi lekte lekar. Olika stafetter hände och saker som "slå in spikjäveln!" och "ät för fan!" ropades av lekledaren och jag försökte slå in en spik. Det gick väl sådär ja. Jag och Wicky bondade om allt möjligt och hamnade i djupa samtal, men sen förvisades jag till "barnbordet" för middagen. Där var jag, Syster, Benjamin och Johanna kusin. Johanna konstaterade att hon bara gillar att gymma, äta och sova, att cocktail-effekten är "ju mer man dricker, desto mer handlar om en" och att det är väldigt viktigt att se bilder på literally alla människor. Benjamin snapsade loss, men Syster var mer halvhjärtad. Hon gör allt halvhjärtat, hälsar hon. Vi försökte sedan placera ut alla landskap på en Sverige-karta, och jag stod till tjänst med att ropa ut alla landskap. Jag kan alla pga dum i huvudet. Eller inte alla, för jag glömde ett. Jag gav dessutom bonuspoäng för blommor, för jag kan också alla landskapsblommor no I will never stop saying that. över lag var stämningen avslappnad kväll, som avbröts när regnet kom. Vad jag gillar det här vädret, ändå. Supersol och sen superregn. Rubriken sades av Benjamin, men var inte den jag skulle ha. Vi minns inte den vi skulle ha, men vi försökte komma på den hela kvällen.
 
Idag vaknade jag himma, där jag sovit över eftersom jag blivit lovad scones. Förvånande nog fick jag det, och åt hundra tusen! kändes åtminstone som det. Fast jag åt sen ändå tårta i trädgården under frågesportspelande och annat familjande. Sen åkte vi till systers lägenheeet! Helt tom och jättefin och stor och liten är den. Vi firade tillträdet som man bör och sen flydde vi pga svinvarmt. Kvällen har varit lövly här hemma. Jag har sjungit för full hals med balkongdörren öppen, hittat nya fantastiska låtar, försökt välja covers att spela och lärt mig hur man häller vin ur en vinbox. Mamma fick vara telefonsupport. Spännande liv, har jag. Men jag är glad! Jäää ingen ångest woohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0