And every skyline was like a kiss upon the lips

Igår var jag himma och pluggade igen. Det gick helt ok trots märkliga inläsare och annat mush. Jag och mamma fikade ute, dessutom, vilket ju faktiskt är ganska spektakulärt. Vååår! Hoppas jag? Jag fick både lunch och middag (rävåsmat+lådmat=<3) och sen repade Jane Bond! Wicky var inte där, vilket resulterade i att jag fick agera keyboard och cigarrlådegitarr med rösten igen. Det finns alltid ett ögonblick i ett röstgitarrsolo där det slutar vara ironiskt och blir helt oironiskt. Jag bara slängde mig in i det. vid ett tillfälle till och med tvåstämmigt med Carin. Som var on fire! Så braaa hon var! Jag älskar att sjunga våra låtar och ropa "den är så braaa!" fast jag skrivit låten själv. Bästa, bästa band. <3 På kvällen pratade jag svenska med Christopher och sen flippade jag ur (vilket inte hade så mycket med det att göra egentligen), som ni såg. Tack Linus för att du läste mina långa rants om alltings jävlighet. <3
 
Idag har mormor varit här och fikat och superstädat. Hon är ambitiös, min mormor. Det går visst i släkten. Bara inte i mig. Jag har pluggat fornsvenska igen (fuck you, kasussystemet) och sen tittat på "felix recenserar" hela kvällen. Han är ganska lövly, märkte jag. Sitter nu här, dricker lite vin och känner att det kanske kanske kommer ordna sig. Kaaaanske. Jag har åtminstone världens vackraste människa i mitt liv. På något oerhört märkligt sätt. Magi pågår. Magi och ganska mycket spöken men magi ändå. Jag älskar dig. Skyll på vinet. Eller skyll på mig. You choose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0