Han är inte manodepressiv, han är bara en idiot

Hej ni!
Jag morgonbloggar! Eller ok det är väl snart inte morgon längre. men skit samma det är morgon för mig ju! (För vissa läsare är det nog natt. Fan vad förvirrande.)
 
Igår började min händelserika påskhelg med att Robert och Annoushka kom hit! Jag bjöd på kyckling och vi pratade om dubbelgångare, varför det är coolt att slå ner folk, överskattade tomater och mycket annat. Jag gestaltade en vi känner med ett dramatiskt ljud som alla höll med om, men som personen aldrig skulle yttra. Jag blev mer och mer brutal mot folk ju längre kvällen gick och ibland mottogs det väl. Som rubriken, då. Jag var lite skeptisk till att ha den, for the record. Men de ville det, så. Vi åt kladdkaka (som jag inte hade bakat OBS) och jag och Annoushka bondade om flickböcker. Typ Kulla-Gulla och katitsi och sånt. Vi tänker starta en flickboksklubb. Det är rimligt, särskilt på distans. Robert fick också joina boksamtalet när vi pratade om fem-böcker (och författarens andra mush-verk), agathon sax och framför allt god natt mr tom som alla verkade ha en stark relation till. Fint, ändå! Länge sen jag tänkte på alla de där böckerna. Sen åkte de hem och jag gjorde inte så mycket mer på kvällen för jag var utmattad av allt hemtentande och middagande. Och nu ska jag snaaaart på påskbrunch wooohoo! Traditioner är bra. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0