I'm like hey what's up hello

Rubriken beskriver hur hyperaktiv jag varit idag. Varför en hälsningsfras, när man kan ha tre? Just det. Ingen anledning. :) Dessutom sjungs den med en sån glädje i låten. älskar det.
 
Idag hade jag en föreläsning om samtalsanalys. Kul! Tyckte jag. Men njä. Transkription är inte kul. Svagt stigande ton, längd på pauser, klamrar som ska stå under varandra...eh va? Förstår ingenting whatsoever. Men efter detta åkte jag med mina föräldrar på bio. Först åt vi mat himma och mamma chockades över att hon hade hela fyra följare på twitter! Fast två var Sara. Men ändå! Hursomhelst, bio. Vi såg "hail cesar", och det var ju en...märklig film. Sjöjungfrur, komunister, cowboys, regisörer och både dumbledore och voldemort. Annars fanns inget vettigt med filmen enligt mig. Och heeeerreeeguuud vad trött jag är. Vill sova i en miljard år. Hålla kvar vid glädjen och inte oroa mig. Fast jag oroar mig för riktiga saker, men ändå. Nej nu ska jag snart lägga mig och ringa Christopher och tycka synd om honom för han är sjuk. Och säga till honom att bli frisk för imorgon måste vi spela in och det finns inget annat alternativ goddammit. Fast mest syndomtyckning såklart. Det är viktigt med syndomtyckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0