Jag håller ju inte med mig själv

Hej ni!
Ursäkta bloggtorkan you guys. Jag ska omedelbart skärpa mig! Sånt här gör jag ju bara på udda år, och det är det ju inte nu.
 
Igår var en lååång dag. Det kan vara för att den pågick i nitton timmar, men ändå. Jag började med att plugga och sånt trams, och sen var jag i skolan. Olyckligt nog valde jag att delta i föreläsningen. Jag argumenterade om retorik och sen höll jag en lång rant om en analys som ingen höll med om. Sen sa jag rubriken. Alla be like: Ookay.
 
Efter att ha ätit jättemycket mat åkte jag till Sofia och vi lektionade. Vi skrev vidare på peptalk-låten och diskuterade eventuella samarbeten och varför jag förtjänar kramar varje dag. Efter detta repade jag med Jane Bond, eller snarare bara mamma och Karin. Där skrev vi en ny låt! En blues om väder, skrev vi. Mamma hade tydligen skrivit texten i juni och hittade den nu. Så vi provade och det blev riktigt bra och roligt!
 
På kvällen fick jag en massa deppiga tankar och bestämde mig för att skriva. Så jag skrev jättemycket och jättelänge. Målet var att skriva ner allt som hände, men det lyckades jag nog inte med. När jag slutat skriva (för stunden åtminstone) ringde Linus och jag pratade ut om en massa jobbiga saker samt höll föreläsning om hur mycket "mjäk" folk fick ha. Emmas mjäkk-skola, kallade han det. Men folk är ju för mjäkiga! Orkar inte ens med dem.
 
Idag har inte mycket hänt. Har ätit pannkaksfrukost (kan man inte steka får man köpa färdiga och mikra, pannkaksfrukostar är ju faktiskt en mänsklig rättighet) och läst, basically. Ska nog slå på stort och tina en fiskgratäng snart. Living the Life osv. Men jag är glaaad idag! Jätteglad, faktiskt. Varför är högst oklart. Men det gör inget för alltså den här helgen kommer att bli så bra! Den skulle bara våga annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0