Det var ju livets skratt, detta!

Så idag var jag alltså med i radio igen, för sista gången (vad jag vet). Det var i relationsradion i p3, och alltså hela Sverige. Sändningen bestod av att vi åkte buss runt Malmö och pratade om kollektivtrafik. jag var...inte särskilt bra. Jag sa dock emot en tjej när hon påstod att hon hade rätt till en sittplats för att hon hade klackar. Like what does that even mean holy fuck. Ha inte klackar om det är så jobbigt tänker jag men vad vet jag jag har inga klackar. Anyway. Jag och mormor lämnade sen bussinspelningen och åkte tillbaka till Lund. Rubriken är för övrigt vad hon sa om denna upplevelse. Min mormor har så många märkliga uttryck. Det är nog därifrån jag har fått det, har jag en känsla av. Hursomhelst gick vi sen och åt lunch på viggos, vilket var godare än jag mindes. Och alltid kul att träffa mormor, ju! Men sen har dagen förflutit. Sakta, men ändå snabbt. Och nu är klockan snart sova, tror jag. Så det ska jag göra. Ursäkta konstant kortbloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0