Jag är på gång jag är laddad jag är...konstig

Vilken bra dag igår var! Jag och mamma åkte och köpte torkställ och gardiner och allt möjligt. Sen invigde vi min tvättmaskin! Jag har en tvättmaskin och den funkar och kläderna blir rena! Magi! Vi fikade på min supersoliga balkong och pratade om gamla tider och allt möjligt. Mamma putsade fönster med mormors coola maskin ("det är så kuuul!") och jag solade.
 
Sen åkte vi him och gick ut med Lukas, vilket vi dock fick sluta med för att hans koppel dramatiskt gick av. Jag trodde att han dödade en annan hund, men det gjorde han tydligen inte. Det var ju bra. Sen hade vi party! Mormor, Cia och Amanda kom dit. Amanda som alltså varit borta i en miljon år! Eller ett, åtminstone. Vi satt ute (!) och åt pulled pork och pratade. Vinet flödade (åtminstone för mig...) och vi diskuterade Peter Jöback, kattnamn, Disneyprinsessröster och en massa annat mög. Sen åt vi konserverade (kontrollerade!) päron med after eight, för det älskar jag! Tänkte på riktigt på det på morgonen. Mycket trevlig kväll, var det! Tyvärr tog vinet ut sin rätt när jag kom hem och jar bröt ihop lagom charmigt. Lyckligtvis fanns en Christopher i min telefon som gjorde sitt bästa för att göra saker bättre. Vilken jävla tur jag har, ändå. nu har jag tvättat ännu mer, varit bakis och sett ett upprörande the fosters-avsnitt. och snart ska jag återvända till radion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0