The brave girl is back again

Igårkväll blev mycket bra. Jag repade med Jane Bond (så länge sen!) och vi spelade lite gammalt och lite nytt. Och började fundera på en mashup. Woooohooo! Jag älskar mashups om ni mot förmodan inte förstått det än.
 
Sen åkte jag till Marie för pannkakor och umgåsande. också orimligt länge sen! Vi pratade om djupa saker och framför allt märkliga människor. Det finns så många och de är så orimligt jävla märkliga. Förstår ingenting. Det blev en bra kväll, hursomhelst! Den svenska rubriken hade varit "jag åt ett missfoster som jag brände". Men så kul skulle vi inte ha det.
 
Rubriken syftar istället på att det idag är ett år sen jag bekände för en viss person hur jag kände. ...för att sen säga emot när han försökte säga att han kände samma sak. Ibland har jag fel ok. Men ja, idag har inget alls hänt. Det är sommar och imorgon blir en helt svinkonstig dag men så himla taggad är jag. Men just nu har jag mest ont i huvudet och tänker duscha och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0