Du har bara ett liv, så varför ska du må sämre än vad du kan?

Idag, mina vänner och ovänner (har jag några ovänner som läser? har jag några ovänner alls?), hade jag min läkartid på vårdcentralen! Läkaren var en snäll kvinna och inte en douche, yaaaay! Vi pratade ganska länge om vad som var felet, vad som var sammanhanget och vad som ska bli åtgärden. Åtgärden ska bli kbt (den långa varianten jaaa) och medicin. Sen blodprovade jag lite, för tänk om jag har vitaminbrist egentligen, och sen åkte jag hem. Och googlade biverkningar. Men till slut fick jag en ganska nyanserad bild, så jag tror jag vet vad som kan vänta mig när jag börjar. Skrämmande, är det hursomhelst. Det är typ det som har hänt idag, men hänt har det verkligen. Overwhelming enough. Rubriken är sagd av läkaren, kan jag nämna. Christopher datorar på min soffa, kan jag också nämna. Fast snart får han sluta tycker jag för jag är trött. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0