I'm 13 years old...and it's my birthday

Jag har sett de nya Gilmore Girls-avsnitten. jag och syster gjorde det igårkväll. Det var en upplevelse. Vi skrattade. Vi skrek. Vi såg kevin och Demi (the Gilmore guys) i ett hörn och skrek ännu mer. Jag grät. Syster grät på insidan. Utsidan är bättre. Plot-twisterna var många. Rubriken var det sorgligaste i hela världen. Förutom hela Rorys liv. Jag vet att ni inte bryr er men...wooow. Mitt liv är ett annat nu. Kanske inte men ändå.
 
Idag har jag gjort inga grejer. Det är ok. Jag har träffat mamma i två minuter och det är typ det. Podcastat och popcornat och andats. Jag ville liksom bara gå in här på bloggen och säga hej, Gilmore Girls hände, det var stort. och förresten. Ni som tycker att de pratar för fort...hur långsamt tänker ni? Undrar bara. Med det får det va för nu ska jag gå och lägga mig och panika över imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0