Ta mig från allt hittepå

Jag förstår inte varför jag sitter upp
det kanske är masochism
jag ska vakna igen om 6 timmar
...how
Jag sväljer en miljon ord
ville säga saker jag inte fick säga
för de betydde ingenting
och skulle förstöra exakt allt...
så jag sa inget
bet i tungan, som man ska göra
kanske ska lära mig det?
men det kryper och krälar i bröstet
ska det det?
kan någon svara på triktigt tack?
fuck detta, jag vill mest domna
i ett moln av vin och tabletter jag inte har
inte för alltid
men ett tag bara...
vill ha en hand i håret
en konstant, fysisk trygghet
antar att jag har signerat kontraktet på att aldrig få det
varför gjorde jag det?
för att inte kunna säga vad jag ville säga ikväll
för hårstrykarhänder och värme
Worth it
right?
blä, jag måste sova
måste gå upp
jag vill iiiinteeee
så känner ju alla men ändå
ska det kännas så här?
äsch, förlåt
jag hatar det mesta
I miss you
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0