I need to kill you that's the only way to get you out of my head

Igår var en märklig dag. Jag var i skolan, åkte hem för att skriva, fick oförklarlig ångest, åkte tillbaka till skolan, tvingades gå ut i pausen, blev en liten aning gladare. Mitt liv är så obegripligt, mest för mig. Det är så mörkt och ljust och stormigt all at once. Men sen åkte jag him och åt kräftor, eller jag åt räkmacka men ändå. Vi försökte planera våra liv, Syster var konfrontativ och hilarious, vi tittade lite på criminal minds och det var ungefär det som hände. Inatt drömde jag om standup och det ska jag aldrig prova, har jag kommit fram till för det var inte en kul dröm. Kul drömmar är tydligen a thing of the past. Det är det mycket som är. Idag är jag mest mordisk. Eller panikig och konstig som jag låtsas är mordisk för att kunna andas. usch. Livet, som sagt. Vad fan pågår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0