It's my birthday imma spend my money

Idag fyller min blogg nio år! Nio år! Like can you Believe. Nästa år är det tioårsjubileum are you guys excited because you should be! Men jag ska nog prata om vad som hänt istället för att bjebba om bloggen. OBS har börjat säga bjebba igen, haaii 2007 how yah doin. Hursomhelst, igår var jag och simmade med Filippa. Eller jag simmade, hon gick bredvid och ropade "höger, vänster, höger vänster!" all the time. Det blev både utmattande och hilarious, och hon drev inte ens med mig alls. Men jag simmade någorlunda bra och sen gick vi till coffee break och jag drack varm choklad i ett fansy glas med skummad mjölk och grejer. Det var mycket cosy och hon reagerade dramatiskt på saker jag sa, vilket jag tror att jag behövde. Vad hände mer igår? Jag lyssnade nog mer på the weeknd. För det är sånt jag gör.
 
idag var det först si-möte, alltså när en före detta student håller någon slags pseudo-lektion. Vi drack te, åt veganska drömmar och pratade om skrivande. Bästaaa. Vi analyserade karaktärsproblem och utmaningar, och skrev hösttexten nedan. Jag älskar höst så jag har ingen aning om varför jag var så deppig. Efter mötet gick jag och Frida till af-borgen och åt sallad och pratade. Vi hamnade i ganska djupa diskussioner om problem i mitt bokskrivande och liv samt hur man reagerar på andra människor och vilken rytm man har. Hon sa att jag "brydde mig om mina medmänniskor" och jag blev orimligt glad. Nu sitter jag här och väntar på Christopher. Så som ofta. Ändå vettig väntan. Så grattis på fölsedan, bästa blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0