List because late

-Idag fick vi prata om skrivmetoder. Jag säger fick, för det är ganska Lovely.
-Jag åt lunch med syster! Hon rådde mig så här om skolan: "Bli inte kär i någon. Ni kommer aldrig att försörga er. Eller vänta tills hen blir känd och fett med rik i så fall!" jag svarade "men Sara, jag ska bli fett med rik först!" true that.
-Jag hade föreläsning med Niklas, wooo!
-Vi läste märkliga texter och folk pladdrade om metaforer. Fuck that.
-Jag gick till centralen med Anna (hon från Sörängen) och vi pratade om en massa saker. Bra tid!
-Sen var det humorfestivaaal! För många a. Vi såg nåt där folk samtalade, basically. Det var inte särskilt bra, tyvärr. Men kul folk, so it works.
-På vägen till nästa show träffade vi Katja! Som alltså ägde min lägenhet innan mig. Läskigt och kul, tycker jag!
-Sen såg vi "Comedy in the dark", där allt var i mörker. Det var en del blindskämt. Så jag fick också vara med en del. Det var en värdelös komiker, en helt ok, en bra och en ganska bra. Det var väl ok.
-Men humor stressar sönder mig. Jag vet inte varför. Festival också. Allt detta är bara stress. Fuck, jag ska lägga upp ett annat inlägg och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0