Om jag känner den här osten rätt...

Igår åkte vi hem från Ulricehamn. Bilresan var såklart ett party och höjdpunkten var när syster satte igång la camisa negra. Sån peppig låt, ändå! Det var bra tider, och sen spenderade jag kvällen i telefon. Först med Onna, som alltid gör mig glad. Vi diskuterade hennes nya karriär som klockspelerska, att matlådor inte behöver vara goda, våra parralella liv, musikskrivande och...ost. Efter detta pratade jag med Linus om draman som pågår, relationers vara eller icke vara och en massa annat mycket djupt. Det sista samtalet var med Christopher och vi pratade om ungefär vad vi brukar prata om. jag vet inte.
 
idag hade vi textsamtal. Fast vi hade ingen text att samtala om, så vi bara samtalade. Det var ganska meningslöst. Jag har också handlat mat, blivit tilltalad i tredje person, kommit på nya saker till boken och...det var nog mest det. Nu ska jag sova, men jag har ju åtminstone sagt hej nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0