She tried to take a selfie at my grandmas funeral

The weeknd, alltså. Så fucking bra han är. Får typ panik för att det är så bra ok. Förlåt för denna märkliga inledning.
 
Idag är en svinbra dag! Det är för att vi caféskrev! Vi är jag, Anna H (norrlandsanna), Eva, Lisa och Greta-Stina. Vi var på condeco, som hade svingoda brownies och mackor och en trevlig övervåning där vi kunde sitta och skriva. Jag skrev mitt första kapitel och en synopsis, och allt kändes bra! Fick lite idéer till bikaraktärer och det kändes väldigt skönt. Vi pratade lite då och då, men mest skrev vi. Eller försökte. Vad jag älskar att få skriva med andra! Det är verkligen det bästa jag vet! älskar åldersblandningen, älskar allt möjligt. Och när jag kom hem åkte jag him (va) för att äta anka med potatismos! Ankaaaa! Den smakade inte så gott som jag tänkt, men ändå jättegott obviously. Jag och mamma pratade en lång stund om en massa annat och sen åkte jag hem.Och lyssnade på the weeknd. Jättelänge. Jag älskar honom. Vem är jag ens? Ingen vet men nu ska jag gå och lägga mig. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0