Du måste skriva om det här, Emma

Hej hej jag bloggar om en dag när dagen fortfarande pågår! Cray Life. Vänta är det här mitt andra inlägg idag? Hjälp!
 
Men idag är en så bra dag. Efter förra inlägget åkte jag till stan och träffade Greta-Stina för fika och skrev. Vi flyttade in på espresso house och hade en underbar fikadag. Vi åt mudcake, skrev på våra projekt och pratade så mycket. Hon har så många historier! Att vara 69 har ju sina fördelar. Hon kan bara ösa ur historiebaljan, pretty much. Och när jag försökte kontra sa hon rubriken. Så fint och inspirerande! Jag lyckades skriva en del, men framför allt samlade jag ihop alla mina tusen dokument om boken i en enda bokmapp. Amazing! Så sjukt stolt över mig själv ändå. Helt enkelt perfekt dag. Sen åkte jag him och åt middag och tittade på tv med mina föräldrar. Det var cosy. Är fortfarande här, så jag kan "jobba" här imorgon. Då ska jag läsa igenom och fixa alla texter och skicka till Carola. Peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0