nu ska vi slå spikar i kistor

Hej hej jag är fortfarande här. Jag har kvällsångest även idag och mamma snarkar. Shit vad hon somnar fort. Men ja vi strandar loss här borta. vi har lärt Benjamin att solsemestra (ny grej för honom) och smaka på andra människors mat. Jag har läst massa böcker (fuck, vad ska jag läsa imorgon? ok jag löser det) och badat och lekt guess the year med syster. Det betyder att jag säger en låt och hon ska gissa året. För jag är rainman med sån skit. Vi lekte vattenquiz där syster och Benjamin blir slängda iväg om de svarar fel. Jag ställde elaka frågor. eller nä de var väl ok. mina ögon läcker tårar om ni undrar. Det händer ganska ofta nowadays. Men vad har mer hänt? Vi spelade kanasta idag och Benjamin sa rubriken till mig. Vi åt tai idag och jag åt sjukt stora vårrullar som inte var så goda. Jag är helt slut men nu vet ni att jag lever...

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Kära Emmoushka!
Jag vill inte vara tjatig eller så... men du borde nog ägna en liten stund åt att läsa Forumprotokollet (om du inte redan gjort det). har fortfarande inte fått någon respons från dig på det.
Starka känslor! <3

2017-08-04 @ 07:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0