sätt dig inte på min säng och rapa

Var vad jag sa till syster nyss, för hon gjorde det. Sjukt rude. Men vet ni vad? Vi lämnar Montenegro om två timmar! eller nej men vi åker till flygplatsen då. Vi har haft det bra här i podgorica, trots värmen. Vi har hängt i en park, gått på malls (jag köpte en klänning såklart), suttit på en terrass som man skulle sitta på, spelat pressure Point och kanasta och ätit den godaste maten i hela världen. Det sista gjorde vi igår och alltså pastan på det stället var så goood! dessutom vitlöksbröd från himlen och super-efterrätt som de andra åt och fördrink (jag drack såklart en bubbeldrink) och till och med whisky till männen i sällskapet. Shit vad mysigt och bra det var! Och på kvällen efteråt köpte vi lite vodka, för jag och Benjamin har tjatat loss om det. Mest för att det är kul att säga "big bottle of vodka" med rysk brytning. Vi har gjort det hela tiden och nu blev vi straffade för det. Det var ej gott så ni vet. Nu ska jag snart spela kort och sen åker vi. Ses i Sverige guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0