Vem är hon? Jag vet ju vem hon är...

Hej igen, andra inlägget let's go det är 2008 igen!
Skoja jag hade inte så witty rubriker 2008. Men ja jag lämnade ju er i Osby, där jag försökte skriva lite mög. Det gick...ganska bra tror jag? Ingen vet. Jag mådde inte så bra rent fysiskt, men jag ryckte upp mig till slut och vi åt mat. Det var gott som vanligt och under och efter ätandet berättades som vanligt "sagor" (som vi numera kallar anekdoter), rubriken sades av mig (flera gånger...jag håller med om att det är något rimligt att säga), motioner till srf:s kongress och folk som "suger som människor" behandlades och jag och Annoushka sjöng sånger om allt ("hon ser ut som tolv, och hon låter som tolv och hon beteeer sig som tolv ska!"). Efter mat och efterrätt högläste jag vad jag hade skrivit och vi diskuterade min stackars huvudkaraktär och att vi vill krama och ruska om henne. Vi läste gamla blogginlägg och kommentarstrådar och iriterades av härskartekniker, "att så osämja" och vilka idioter folk är. Tror jag utropade diverse dödshot...woops. och ännu mer woops, för när jag kom hem insåg jag att mina nycklar låg kvar i deras soffa. Fuuuuck. Lyckligtvis var mamma vaken och nykter och körde direkt hit med extranycklar. Älskar henne mest av alla i hela världen.
 
Idag har jag mest chillat, bråkat med Josef (sån psykoskatt han har varit idag alltså) och kämpat som ett djur för att få tillbaka internet. Har klättrat på pallar och slagits med sladdar och allt möjligt, men jag gav inte upp och här är jag nu. Snaaart kommer laura för prat och förhoppningsvis pizza. Bästa livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0