when I'm with you all I get is wild thoughts

Hej ni!
Nu ska jag skriva supersnabbt woho. jag ska skriva om att igår var jag och familjen på Flädie vingård! Vi åt grillbuffé (med tsatsiki <3) och drack deras vin och åt chokladtryfflar och pratade och försökte hålla huvudet rätt (mest jag pga aaajjj). Vi pratade och hade en trevlig stund och sånt. Låten i rubriken spelades i bilen och det var party som det ska va.
 
Idag har jag mest pratat i telefon känns det som. Lucy ringde om business och sen pratade vi om punktskrift, röster och annat. Linus ringde sen och vi pratade om hörn i raka sträck, våra bästa ovänner, att träffa Girls och annat trams. Zombie cow dammsuger. dammsugar? Jag vet inte. Sen kom mamma och vi fixade mat till ikväll och jag lärde mig att öppna korkskruvskorkar. woho. Och nu börjar kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0