I'll be your sinner in secret

God morgon! Det är för jävla tidigt. Eller ja det var för tidigt innan mest. Jag har varit vaken i två timmar redan! Det är inte ok alls, men det är en random elektriker här och borrar och har sig. Pappa är också här, så att jag får känna mig riktigt inkompetent. Härligt ändå.
 
men igår firade jag och Anna H olika coola saker som hänt oss i livet! Oj satan, nu blöder min haka. Jag fick gå och tvätta av den. Kul när ni får följa med i mitt liv, tycker jag. Men ja, firande, skulle vi prata om. Vi gick till vespa och åt "lyxpizza" och hade engagerade diskussioner om sia, ariana grande, kulturell apropriering och annat kul. Vi rörde oss vidare till mat & destilát för att inmundiga en "snofsig cocktail" och jag köpte en som hette "österlen roadtrip". Jag kom då på den geniala idén med en party-roadtrip! Man får betala ett visst pris och sen sitta i typ en minibuss och få diverse festliga drycker och snacks i sin hand. Man bara åker och dricker. Och ja, jag vet att detta typ finns, men ändå. Det är min idé nu. Drinken var god och äpplig och kanelig och Annas hette höstmörker så det var ganska kul att hon behövde betala för mörkret. Speciellt eftersom hon rantade loss om kylan hela tiden. Vi pratade en hel del om släkt och vilka man måste träffa när man åker upp/ner, avundsjuka ("jag är jätteofta avundsjuk på mig själv") och varför man skriver egentligen, och sen avslutade vi kvällen med ett glas vin/en öl på John scott. Där tjatade jag om ansiktena i borden (de är överallt!) och livet var bra tills töntarna stängde. Då åkte vi hem (till oss själva alltså) och nu är jag här, med en elektriker som sagt. Vill bara sooovaaa. Och dricka julmust. Helst nu. Ge mig must tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0